Job 3 van 11


Report this listing

Solliciteren



Relatiebeheerder Verzekeringen Particulieren Non-Life (Hasselt)


Functie

Heb jij de goesting om bij te leren? Ben jij een echte teamplayer en wil jij graag uitgroeien tot iemand met een sterke technische bagage in verzekeringen?

Als Relatiebeheerder Verzekeringen Particulieren Non-Life sta je in voor de opvolging van de aan jou toegewezen verzekeringsdossiers van particulieren klanten. Hiervoor werk je nauw samen met je collega’s Adviseurs om zo een duurzame connectie met de klant op te bouwen.

Dit betekent concreet dat:

  • Je het eerste aanspreekpunt bent voor onze particuliere klanten. Dit kan zowel telefonisch als het persoonlijk ontvangen van de klant op kantoor. Indien nodig, faciliteer je een afspraak met één van onze Accountmanagers om de klant een optimaal verzekeringspakket te kunnen aanbieden.
  • Je klanten ontvangt om dagdagelijkse transacties in orde te brengen.
  • Je polissen en offertes opmaakt met het oog op de beste tarieven en waarborgen voor de klant.
  • Je met collega’s van de verschillende diensten overlegt om je klantendossiers optimaal te verwerken en up-to-date te houden.
  • Je regelmatig contact hebt met klanten en maatschappijen.
  • Je zelf je planning opmaakt, je nauwkeurig werkt en in staat bent om deadlines te behalen.

Jouw profiel

  • Je bent klaar om je toe te wijden aan een fulltime positie.
  • Idealiter heb je minstens 3 jaar ervaring in verzekeringen. Ben je nog niet helemaal thuis in elke tak van dit soort verzekeringen, maar ben je bereid om je hierin te verdiepen? Fijn! Wij stellen leergierige kandidaten enorm op prijs.
  • Je werkt vlot met Microsoft Office.
  • Ervaring met Brio is een plus.
  • Je ziet het belang in van een persoonlijke service en hecht veel waarde aan klantgerichtheid.
  • Je bent dynamisch, hebt oog voor detail en kwaliteit.
  • Een minnelijke schikking of bemiddeling voorstellen of de geschillenprocedure opstarten
  • De vereffening van dossiers van verzekerden of derden opvolgen of de dossiers aan de geschillendienst bezorgen
  • Bijkomende informatie en bewijzen opvragen (medische attesten, loonfiches, expertiseverslagen, gezondheidsvragenlijsten, ...)
  • De klant informeren over de afhandeling van zijn dossier en hem adviseren over te ondernemen stappen (expertise, neerleggen van een klacht, ...)
  • De vraag van verzekerden of derden analyseren (schademelding, pensioenvereffening, ...) en een aangepaste dienstverlening voorstellen
  • Gegevens registreren in het bestand van de verzekerde of derde (onderschrijving, schadeaangifte, ...) en hen de contract- of bewijsstukken bezorgen
  • Verzekeringscontracten of clausules opstellen op basis van te dekken risico's of gebeurtenissen (ongeval, ...) en voor akkoord bezorgen

Aanbod

  • Een gevarieerde job met onmiddellijke ingang.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een aangename werkomgeving.
  • Een tof team met ruimte voor groei en het nemen van initiatief.
  • Een aantrekkelijk salarispakket.
  • Extralegale voordelen.
  • Bijkomende vakantiedagen.
  • De mogelijkheid om van thuis te werken.
  • Een ruim aanbod aan opleidingen om je zowel professioneel als persoonlijk verder te ontwikkelen.
  • Een organisatie met aandacht voor haar werknemers omtrent flexibiliteit, autonomie, groeikansen, fijne werksfeer etc.

Solliciteren

Sarah Van Heupen
+32 (3) 300 24 67
jobs@hillewaere.be

Solliciteren